Berenfeest 2022

Help ons kinderen helpen!

Op 16 oktober 2022 organiseert Kiwanis Pelt opnieuw het Berenfeest. Je kan genieten van een wandeling, een leuke Vlaamse kermis, een spetterend liveband, het kampioenschap touwtrekken en natuurlijk massa's beren. Het Berenfeest is een unieke kans om ons te "helpen kinderen te helpen"! De opbrengst van dit evenement gaat integraal naar goede doelen met kinderen.

Dit familiefeest voor groot en klein vindt plaats in en rond het Mikkenhof: Eindstraat 1 te Neerpelt. Het feest start vanaf 10u. De touwtrekwedstrijd voor de volwassenen start op 13u en de jongerencompetitie start om 14u. De band treedt op om 15u. De toegangsprijs voor volwassenen boven 16 jaar is € 7,5. Toegang voor kinderen en groepen van de jeugdbeweging in uniform is gratis. Plezier verzekerd voor groot en klein.

Wat is er te beleven op de berenfeest dit jaar?

• De Berenwandeling is een leuke uitstap voor groot en klein. Het parcours is ook geschikt voor buggies en rolstoelen. Enkele delen van het traject zijn echter onverhard.
  • Je kan er de schilderijtjes bewonderen die  gemaakt werden door de Peltse jeugdverenigingen rond het thema: "verbinden"
  • Mink zorgt opnieuw voor het schminken van de kleintjes
  • In het Mikkenhof is er een leuke Vlaamse kermis en kan er flink gedanst worden door groot en klein.
  • De jeugdband "Jeans and Queens" van muziekschool "Make Music" brengt een spetterend optreden rond 15u
  • Het kampioenschap touwtrekken zorgt voor veel jolijt. Het winnende team in elke categorie ontvangt een geheel verzorgde barbecue voor 15 personen. Je kan jouw team inschrijven via deze link: https://info.kiwanispelt.be/touwtrekken

We zorgen we ook voor een heerlijke berenburgens en een drankje. Onze beren brengen er de sfeer in en gaan graag met je op de foto. We hopen natuurlijk op een stralende dag, maar ook bij regenweer zal het een groot feest zijn in het Mikkenhof.

Kinderen helpen

De opbrengst van dit evenement gaat integraal naar het goede doel. We ondersteunen verschillende projecten in eigen regio, waar kinderen centraal staan die extra hulp kunnen gebruiken. In de afgelopen periode steunden we onder andere:

Tot op het Berenfeest!

Kiwanis Pelt Noord Oost

Populaire posts van deze blog

Berenfeest 2023

Materiaalkoffer Pleegzorg