Het Eliminate-Project

Kiwanis International en UNICEF hebben via het Eliminate-project de handen ineen geslagen om een einde te maken aan tetanus bij moeders en pasgeboren baby's. Een dodelijke ziekte die elk jaar de levens van bijna 49.000 onschuldige baby's en een groot aantal vrouwen eist.

We zijn hard op weg om onze belofte om USD 110 miljoen in te zamelen om daarmee tetanus uit te bannen, waar te maken. Per februari 2016 staat de teller op USD 107 miljoen in contanten en toezeggingen. Nu we dicht in de buurt komen van ons doel, heeft de Stichting van Kiwanis International toegezegd om het resterende gat van bijna USD 3 miljoen te dichten, zodat clubs en leden in districten van over de hele wereld zich maximaal kunnen inzetten tijdens dit laatste duwtje in de rug en zich kunnen richten op het binnenhalen van de laatste toezeggingen.

We zijn meer dan ooit vastbesloten om dit tot een goed einde te brengen. Moeders en baby's in 19 landen rekenen op Kiwanis. Ze hopen dat we onze toezeggingen zo snel mogelijk waarmaken, zodat we beloften kunnen omzetten in geld, geld in vaccins en vaccins in het redden van levens en het beschermen van de toekomst.Het einde van deze ziekte betekent het begin van een betere gezondheid voor deze families.

Populaire posts van deze blog

Berenfeest 2023

Berenfeest 2022